სამუშაო გამოცდილება:
სერვისების მიწოდების სპეციალისტი-01/2014-დღემდე- BP-თბილისი-საქართველო;
* დახმარება მომსახურების მიწოდების მენეჯმენტისა და სერვისების მართვის და ანგარიშგების პროცესების შეგროვებისა და პრეფორმაციული მონაცეების ოპერატიული სორტირების მეშვეობით სერვისების დონეებისა და KPI-სთვის და მათი თარგმნა ბიზნეს ინფორმაციად,რათა მოხდეს ინფორმირება და რითაც იხელმძღვანელებენ გადწყვეტილების მიღების პროცესში.
* ტენდენციებისა და ანომალიების ანალიზი, საიდენტიფიკაციო სფეროების პერფორმანსის გაუმჯობესება.
IT კონსულტაციების ხელმძღვანელი(უფროსი) - 05/2012-დღემდე- UGT- თბილისი, საქართველო;
* კომერციული და საჯარო სექტორის ორგანიზაციების საკონსულტაციო და აუდიტორული პროექტების მართვა;
* საინფორმაციო უსაფრთხოება, IT სერვისების მენეჯმენტი, ICT ინფრასტრუქტურის აუდიტი, და სხვ.
* პროექტის ფარგლებში მოლაპარაკებების წარმოება ბიუჯეტისა და მიწოდების საკითხებზე;
* საკონსულტაციო და აუდიტორული სამუშაობეის აღწერა და მართვა;
* ფინალური(საბოლოო) ანგარიშების და სხვა დოკუმენტაციების მიღება და მენეჯმენტის პრეზენტაციის მომზადება;
* პროექტები - IT სერვისების უწყვეტობის პროცესის აუდიტი; ITSM აუდიტი; ICT ინფრასტრუქტურის აუდიტი; TIL ბირთვის პროცესების განხორციელება;
მესაკუთრე - 10/2012 - დღემდე - Cyberia Service - თბილისი, საქართველო
* დესკტოპის აპლიკაციები, ვებ დეველოპმენტი, მობილური ტელეფონების აპლიკაციები.
ლექტორი და ტრენერი - 01/2009 - დღემდე, მართვის აკადემია/ IT ცოდნა/კავკასიის უნივერსიტეტი - თბილისი, საქართველო
* კავკასიის უნივერსიტეტი, კავკასიის ტექნოლოგიების სკოლა - საინფორმაციო სისტემების საფუძვლები და ITSM-ის შესავალი მაგისტრატურის კურსის სტუდენტებისთვის;
* IT სწავლება - – ITIL v3 -ის ფუნდამენტური კურსი;
* მართვის აკადემია - IT მენეჯმენტის კურსები, IT ოპერაციების მენეჯმენტი.
IT ოპერაციები უფროსი - 01/2010 – 05/2012 TBC BANK - თბილისი, საქართველო
* სერვისების გაცემა ხელმისაწვდომობის, შესაძლებლობებისა და უწყვეტობის შეთანხმებულ დონეებზე;
* წლიური ამოცანებისა და გეგმების შედგენა და კონტროლი, მენეჯმენტის ხელმძღვანელობასთან და მიმწოდებლებთან კომუნიკაცია;
* ბიუჯეტის შედგენა და ეფექტური ღირებულების უზრუნველყოფა შესყიდვის პროცესში და ასევე არსებული სერვისებით ოპერირებისას.
* წლიური ამოცანების დაგეგმვა და მათი შესრულების კონტროლი დეპარტამენტის და სტაფისთვის(სამი გუნდი, სერვერი და მენეჯმენტის საწყობი, ქსელები და კომუნიკაციები და მონაცემთა ბაზის ადმინისტრირება);
* სერვისების 90% დოკუმენტურად არის ასახული(სერვისების აღწერა, ინსტალაცია და კონფიგურაცია, failover და აღდგენა); IT ინფრასტრუქტურის შესაძლებლობების გეგმა შედგენილია; 80%-ით შემცირებული სერვისების აღწერა(მენეჯმენტის პროცესის შეცვლა); SLA დარღვევები არ არის 8 თვის განმავლობაში; მონაცემთა ცენტრის რედიზაინი TIA-942-ს თანახმად.
კლიენტთა მომსახურების უფროსი- 03/2009 – 01/2010, TBC BANK –თბილისი, საქართველო
* 2500 თანამშრომლიანი განყოფილების მართვა(1 და მე-2 დონის მხარდაჭერა);
* სერვისების კატალოგის შეთანხმება და SLAs
* კლიენტთა მომსახურების სტრატეგიის შემუშავება, მართვა და ბიუჟეტის კონტროლი;
* კლიენტთა დაკმაყოფილების გაზრდა 92%-მდე და ინციდენტების მოგვარების დროის შემცირება 11%-მდე;
პროექტების მენეჯერი/ IT სერვისების უფროსი -10/2007 – 03/2009, TBC BANK – თბილისი, საქართველო
* მომსახურების მაგიდის დიზაინი და პრეზენტაციის გაკეთება ბიზნეს გათვლებით;
* მომსახურების მაგიდის აგება ITIL-თან შეთანხმებით (IT ინფრასტრუქტურის ბიბლიოთეკა);
* დაკომპლექტებული მომსახურების მაგიდა, მოწესრიგებული მომსახურების მაგიდის გუნდი;
* ბიზნესთან კომუნიკაცია და მენეჯმენტისთვის ანგარიშის მომზადება.
აპლიკაციების მხარდაჭერის სპეციალისტი - 03/2007 - 09/2007, MARS IS – Haguenau, საფრანგეთი
* მხარდაჭერილი ლოკალური აპლიკაციები( in-house) MARS Inc.-ის ევროპულ საიტებზე;
* მიღებული სისტემური რუკების (ინფრასტრუქტურისა და აპლიკაციების ლანდშაფტები).
* TOR-ის დაყენება ხელსაწყოებისთვის სისტემური რუკების მართვისა და განახლებისთვის;
* გათვლილი და მომზადებული რეკომენდაციები აპლიკაციების პერფორმანსზე, end to end performance.
პროგრამისტი(სტაჟიორი) - 2005/2006, LGI2P (Ecole des Mines d’Alès)/ Solis System SARL – ნიმი, საფრანგეთი.
* სისტემის ფუნქციონირების შესახებ ინფორმაციის შეგროვება, დოცუმენტირება;
* მომხმარებლის(კლიენტების) მოთხოვნათა ანალიზის მიზნით ანალიტიკური სამუშაოების ჩატარება;
* სისტემის დეველოპერი( JAVA პროგრამირების ენის გამოყენებითა და მასთან დაკავშირებული ტექნოლოგიებით);
განათლება:
* IT მენეჯმენტი, მაგისტრატურა, Institute EERIE of EMA (Ecole des Mines d’Alès). BAC+6, 2007
საინფორმაციო ტექნოლოგიები, ბაკალავრიატი, ვერსალ სენ-კანტენის უნივერსიტეტი/საფრანგეთის ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინსტიტუტი, 2005- საფრანგეთი/საქართველო;
* მენეჯმენტი, მაგისტრატურა, საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი, 2005 - საქართველო.
სერტიფიკატები:
* ITIL -ის ექსპერტი IT სერვისების მენეჯმენტში (ITIL v3), 2010 – EXIN;
* Lead Implementer ISO 27001:2005, 2012 – BSI
* Lead Auditor ISO 27001:2005, 2012 – BSI
* IT სერვისების მენეჯერის სერტიფიკატი IT სერვისების მენეჯმენტში (ITIL v2), 2009 – EXIN
* ფონდის სერტიფიკატი IT სერვისების მენეჯმენტში (ITIL v2), 2007 – EXIN
* აკრედიტირებული ტრენერი - ITIL v3 Foundation, 2013 – EXIN